Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Második - A bemutatkozás

2011.02.11. 22:39 - pszichokutty

A bevezető után azért egy kicsit illene bemutatkoznom.

Hívjatok egyszerűen pszichokuttynak (/kuttynak, kutyinak, pszichonak) vagy a Sachikora is hallgatok. A Sachiko (幸子) egy japán eredetű név.. egyes források szerint boldogságot jelent, mások szerint pedig a szerencse gyermekét.

Annak ellenére, hogy 19 éves vagyok, senki sem gondolná, hogy közeledem a húszhoz.
Fiatalos jegyekkel rendelkezem, így aztán nem csoda, hogy többször is megkérdezik a boltban, hogy elmúltam-e 18. Másodéves vagyok egy főiskolán, kommunikáció és médiatudomány alapszakon.

Ingázok Budapest és a lakhelyem között, ami naponta kb. 4 órát vesz igénybe. Igen fárasztó, de ha úgy vesszük, akkor szeretek vonatozni egy MP3 és egy kellően izgalmas könyv társaságában.

A zenei stílusom igen érdekes... mostanában az ázsiai kultúrából ismert KPOP (Koreai Pop) és JROCK (Japán rock, avagy Visual Kei) együttesek dalait hallgatom, de néha napján egy-egy angol (esetleg magyar) nyelvű banda dalait is végighallgatom. Ez koreai csapatok iránti "rajongás" W. barátnőmtől eredeztethető, Ő ismertette meg velem a zenéket.

Mindig is vonzódtam a keleti kultúrához, azt hiszem kiskoromban a Sailor Moon animével kezdődött ez. Általános iskolában minden lányra kiosztottunk egy szerepet, én voltam a "Neptun tündér".

Egy idő múlva elcsitult az anime iránti rajongás (hiszen a fent említett sorozatot nem sugározták többet), de az internet visszatérésével, inkább később, mint előbb, újra megtaláltam az animékben a varázst, és így végül is szabad pálya volt előttem, hogy újra belevessem magam a rajzfilmek világába. Ha animékről van szó, akkor inkább az érzelmesebbeket kedvelem, nem szeretem a verekedős, harcos sorozatokat, hiszen az érzelmesebb alkotások mégis csak közelebb állnak a valósághoz, mint a mindenféle különleges erővel felruházott harcosfiú.

Akkor kezdtem el újra japán zenéket hallgatni, és tavaly nyáron pedig a koreai világba is belekóstolhattam (sajnos csak sorozatokon keresztül). Mostanában több sorozatot is nézek, talán később szót ejtek ezekről egy külön bejegyzésben. :)

Körülbelül ennyi az, ami így egy lélegzetvétellel (na jó, többel is :D) kikívánkozott belőlem bemutatkozás címen, de ha úgy vesszük, csak most kezdtem.. Bőven van időnk részletesen bemutatkozni, nemde? ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr182655007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katzeryn 2011.11.03. 13:45:09

Én is imádtam azt az animét, az első négy évadot youtube-on meg is néztem nyáron. Aztán az ötödiket meg töltöm lefelé, angol felirattal :D


süti beállítások módosítása