Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Harminckilencedik vol 2. - Életem első tortája

2011.03.28. 18:23 - pszichokutty

Címkék: étel

Tegnap már megírtam egy "Harminckilencedik" című bejegyzést, de technikai okok miatt nem sikerült elmentenem. Ezzel igazából én is csak ma szembesültem, így már nem is igazán emlékszem, hogy mit írtam abban.

No, de.. pénteken megsütöttem életem első tortáját. A kinézett recepttől egy apró kanyarral eltértem, de így is finom volt az eredmény. Az eredeti recept itt található: http://www.desszert.eu/tejszines_turotorta

Különbségek: Hiába ír a piskótánál két tojást, a receptben mégis egyet olvashatunk. Na ezt kapásból máshogy csináltam, az eredeti terv szerint két tojással. A piskótát sem simán így papíron sütöttem meg (sima sütőpapírral, nem szilikonossal), hanem okos módon, hogy megtartsa kerek formáját egy serpenyőbe raktam :'D De így is tökéletes lett!

A krém: A vanília rudat kapásból kihagytam belőle. Habtejszín helyett az anyukám főzőtejszínt vett, pedig direkt elmentem előtte vásárolni, felhívom: "Vettem mindent, ne vegyél!" - Ez alapján nem is vettem. Na.. próbáljátok meg felverni kemény habbá a főzőtejszínt... 20 perc verés után sincs semmi változás, talán a tetején képződött egy kevés lagymatag hab. Na jó, ezt mi nem rakjuk bele. A túrót és egyebeket nem "turmixoltam", hanem sima habverővel próbáltam valami krémszerűt alkotni. Lapzselatin helyett sima porzselatinom volt, és úgy, hogy szinte semmi sem a recept szerint volt, mégis tök jó tortát sütöttem. Bár a célszemélyhez nem jutott el - ismét csak technikai gondok miatt - vasárnapi ebéd desszertjeként tökéletesen megfelelt, olyannyira, hogy a család egyöntetűen mondta: "Gyakrabban kéne tortát sütnöd!"

No de, hogy is nézett ki ez a torta? Hát így:

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr212779516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása