Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Ötvenedik - Fordítás

2011.04.12. 14:53 - pszichokutty

Címkék: fordítás

Ebben a félévben elhanyagoltam a német nyelvtudásom, hiszen elkezdtem angolul tanulni. Ezért most már próbálok német dalokat is fordítani, hogy egy kicsit felelevenítsem a tudásom. Ugyebár nyáron nyelvvizsgázni akarok belőle :) Először is egy dallamosabb dalt választottam, bár a nyelvezete nem a legelőkelőbb. De ha ezeken túllendülünk, akár még a dal is megtetszhet. Több ilyen szövegre is számíthattok most tőlem, remélem nem vétek fatális hibákat :)

Sz*r szerelem

Senki sem figyelmeztetett, mi történik a végén.
Senki sem mondta, hogy elveszítem önmagam.
Senki sem figyelmeztetett, mit teszel velem.
Hogy ez annyira fáj, soha nem gondoltam.
Mindenki mondta, hogy ez nem megy nélküle.
Szóval reméltem, hogy ez jó is lehetne nekem.
Aztán előttem álltál, és megpróbáltam (túl sokat kockáztattam)

Miért teszem ezt magammal, bőgök naphosszat?
Na, kösz szépen. Sz*r szerelem.
Miért próbáltam ki, elvagyok átkozva?
Elegem van. Sz*r szerelem.
Miért bíztam benned, minden szavad elhittem?
Elbuktál. Sz*r szerelem.
Eldöntöttem, utállak szeretni téged.

Sz*r szerelem.

Véget ért, messzire mentél.
Az egész a pics*ban, úgy érzem magam, mint a sz*r.
A kezdet szép, de ez nem érte meg.
Ami nekem fáj, az csak hóbort.
Ha választhatnék, aztán inkább visszamennék
az időben nélküled, az időben a teljes boldogságért.
Túl késő, már megpróbáltam.. túl sokat kockáztattam.

Miért teszem ezt magammal, bőgök naphosszat?
Na, kösz szépen. Sz*r szerelem.
Miért próbáltam ki, elvagyok átkozva?
Elegem van. Sz*r szerelem.
Miért bíztam benned, minden szavad elhittem?
Elbuktál. Sz*r szerelem.
Eldöntöttem, utállak szeretni téged.

Sz*r szerelem. Sz*r szerelem.

Utállak szeretni téged, utálom az összes hazugságot,
Nem akarok többször megbocsátani, csak túl akarom élni.
Nem megszerezni a mennyországot és aztán lassan meghalni.
Nem éri meg, nem akarok semmi többet.

Miért teszem ezt magammal, bőgök naphosszat?
Na, kösz szépen. Sz*r szerelem.
Miért próbáltam ki, elvagyok átkozva?
Elegem van. Sz*r szerelem.
Miért bíztam benned, minden szavad elhittem?
Elbuktál. Sz*r szerelem.
Eldöntöttem, utállak szeretni téged.

Miért teszed ezt velem? Sz*r szerelem!
Miért bőgök naphosszat? Sz*r szerelem!
Miért bíztam benned? Sz*r szerelem!
Eldöntöttem. Utállak! Sz*r szerelem!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr42820280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása