Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Negyvenharmadik - Kicsit tényleg eltűntem...

2011.04.01. 18:57 - pszichokutty

Hello Blog-egerek!

Látom-látom kedd óta nem blogoltam, pedig majdnem minden nap szoktam (vagy 2 naponta). Ennek két oka is volt. Na jó, három.

  1. Ami talán a legfontosabb: nem volt ihletem
  2. Beleestem egy ördögi körbe, miszerint folytatom a Pretty Little Liars című sorozatot
  3. Valamint az előző ok miatt időhiányban is szenvedtem.

Nincs mentségem, tudom. Viszont most itt vagyok és pötyögök nektek pár sort! :) Szörnyű volt a mai időjárás. Az egyik pillanatban csúnya felhők kúsznak a fejünk fölött, a másikban esik az eső, mintha dézsából öntenék, a harmadikban kisüt a nap. Ki érti ezt? 

Amúgy beléptünk egy új hónapba, április elseje van! Nem szándékozom a kedves hallgatag olvasóimat megtréfálni, sőt, másokat sem. Talán mert nem szorult belém annyi kreativitás, hogy mindenféle csínyt kitaláljak mások heccelésére.

Valamelyik napra tervezem, hogy bemutatok pár együttest, amiket szeretek, remélem örömmel fogadjátok majd :)

Ezért szeretem a "rólam szóló" blogot, mert tényleg arról írhatok benne, amiről én szeretnék, azaz csaponghatok a témák között, de mégis fel lehet fogni, és részint megismersz belőle, nem? 

De most visszacsöppenek a hazugságok kis világába és folytatom a Pretty Little Liars című sorozatot :)

Szép álmokat, jó éjszakát.

(A lenti kép a deviantart.com-ról van!)

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr532791822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása