Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Harminckettedik - A blog és én

2011.03.22. 22:21 - pszichokutty

Így, túl a harmincadik bejegyzésen, nem is tudom.. úgy érzem, hogy nem teljesen úgy alakultak a dolgok, ahogy az elején terveztem.

Akármennyire is hirdettem, hogy szeretnék az anonimitás álcája mögé bújni, nem igazán sikerült. Rájöttem, hogy ha blogot ír az ember, akárhogy is erőlködik, képtelen elkerülni azt, hogy magából ad egy szeletet. Megismerik az olvasók, átérzik az érzelmeit, átélik a mindennapjait.

Tartozom egy vallomással. Nem ez volt az első blog, amit üzemeltettem. Mindig eluralkodott rajtam az a közlési kényszer, amit így ki tudok elégíteni. Az összes blogom az életemről szólt, de most nagyon szemezek egy másik témával, ami még egyáltalán nem biztos, hogy megvalósul. Ha x hét múlva is érzem a késztetést, hogy megcsináljam, akkor talán. :)

A bejegyzés célja magam sem tudom, hogy mi volt, úgy éreztem, hogy ki kell javítanom magam.

További szép estét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr502763553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása