Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Harmincharmadik - Üdvözletem dícső lovag.. szép a ruhád, szép a lovad

2011.03.23. 19:48 - pszichokutty

Először is: Ahogy látjátok a zord feketét lecseréltem vakító, fogkrém reklámot meghazudtoló fehér külsőre. Így talán a tél sötétje végre elvonul és ragyogó napsütés költözik a szívünkbe ^_^

A mai nap igazán vegyes volt. Úgy kezdtem a reggelt, hogy minden leejthető tárgyat leejtettem, mindenbe megbotlottam és egyszerűen nem tudtam magamhoz térni. De aztán pöpecül elértem a HÉVet, beértem (még korábban is) a suliba, ahol az egyik tanárbácsi Floridából tartott nekünk órát. Szegény, hajnali 2-kor felkelt azért, hogy órát tartson.. Fighting, bácsi, fighting! Egy órát tartott meg a kettőből, ezért a második órában beültem az üzleti szakirányosok pénzügytan órájára, majd azt túlélve felbaktattunk a második emeletre egy csoda órát hallgatni. Reménykedtem, hogy az előző heti ZH-kat kijavította, de természetesen ez nem történt meg, és még le is lettünk dorgálva, hogy néhány dolgozatnak semmi köze az általa leadott anyaghoz. Szomorú... A médiamarketing óra holnap lesz megtartva (legalább is 15 főnek), megyünk egy rádióhoz látogatni. Kihasználva az elmaradt órát, úgy döntöttem, hogy nem maradok angolon és hazabattyogok. Leszálltam a vonatról és kapok egy sms-t: Betegség miatt elmarad az angol óra. Ilyen is csak velem lehet :D Nem ez volt az első, hogy úgy eljöttem korábban, hogy elmaradt az óra.

A vonaton kicsit rám tört a magányosság súlyos terhe, borzalmasan egyedül éreztem magam, de egy sms kicsit felvidított.

Délután pedig a Gossip Girl 4. évad 17. részével mulattam az időt, majd elkezdtem a blog külsejével foglalkozni, csak úgy hirtelen felindultságból. Remélem azért tetszik és nem taszít el majd titeket ez a hóra emlékeztető fehérség. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr422765993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása