Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Hatodik - A közösségi háló

2011.02.19. 22:37 - pszichokutty

Címkék: film

Hello Blog-egerek!

Tényleg nagyon lassan, de előbb-utóbb valóban belejövök..

Nem történik úgy igazán semmi velem, viszont tegnap megnéztem a Social Network című filmet.

Egyértelmű NEM. Nekem nem tetszett. Hiába a 4 Golden Globe díj, hiába a 8 Oscar jelölés, az én szavazatomat nem nyerte volna el. A film során többször is kacsintottam a "kilépés" gombra, de nem... legyőztem ezt a szörnyű késztetést és rengeteg esélyt adtam a filmnek, hogy azt mondhassam: "Végül is.. nem volt olyan rossz".

De nem, nem sikerült az ágyába csábítania, sőt, az akkori Facebook lelkesedésem is alábbhagyott, a varázsa kezd elmúlni. Pedig én tényleg abban a hitben voltam, hogy szeretni fogom ezt a filmet, lehet csak azért, mert elfogult vagyok Jesse Eisenberggel szemben, kedvelem a filmjeit. Andrew Garfielddal még nem igazán találkoztam, de Justin Timberlake-kel nagyon nem voltam kibékülve. Hálát adok az égben levőknek, hogy nem énekelt ez a 90-es évekbeli tinisztárrá avanzsált ficsúr. Egyszerűen nem az én világom. Még mielőtt belemennék Justin szapulásába inkább áttérek a történetre.

Van a Facebook. Ki ne ismerné? Pár egyetemista összeült, hogy összedobjon egy Harwardos közösségi oldalt, ami elkezdett terjeszkedni és ma ott tart ahol. Mark Zuckerberg (az alapító) ma egy multimilliárdos, a Facebook pedig a legaktívabban használt háló. Ennek a történetét mutatja be a film, enyhén félrecsúsztatva, hiszen Mark is felszólalt az ellen, hogy őt egy kocka, bárgyú, "ellenséges" figuraként jellemzi. Hiszen leribancozza a volt nőjét, tárgyalásokra jár (először sportolók, aztán a barátja is pereli). El van a kis világában, ahol még arra sem méltóztatja az embereket, hogy odafigyeljen rájuk. Irtózatosan ellenszenves, utálatos, semmi szerethetőt nem találtam benne.

Egy pozitívumot viszont tudok a filmről mondani: a zenéi tényleg tetszettek (már amelyik), szóval úgy gondolom, hogy ezt az egy díjat megérdemelte.

Egy szónak is száz a vége, a Közösségi Háló nem lesz a kedvenc filmjeim listáján (már ha lenne ilyen listám - de nincs), és nem szándékozom valaha is újra megnézni. Szerintem 10/4-et érdemelne, de csak a zenéi és Eisenberg miatt (hiába volt itt egy utálatos p.cs). Köszöntem, de nem kérek belőle!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr912673671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása