Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Kilencedik - Időtöltés

2011.02.24. 20:03 - pszichokutty

Címkék: zene fordítás

Most próbálom eltölteni az időmet, így angol feliratok segítségével koreai dalokat fordítok. Nem túl vidámak (ergo amiket eddig fordítottam, szinte mind a szakításról szólt, vagy arról, hogy mást szeret a lány). Ha nem zavar titeket, most meg is mutatom őket: 

Ez a részlet a Boys Before Flowersből van, annyira sírós ez a dal, de imádom. Annyira érzelmes és annyira szomorú. A videón kicsit világosítottam, nehogy letiltsa a sorozat forgalmazója vagy egyéb nagy kutyák.

A második fordításom. Nagyon szeretem ezt az együttest és ezt a dalt. Ez sem egy vidám dal, de mint fent említettem, még nem is fordítottam olyat. Láttam angolul a szövegét és könnyűnek tűnt, valamint a dal imádata volt az egyik hajtóerő.

Az After School egy lánybanda és erre a dalra véletlenül bukkantam rá. Nem mai ez a dal sem, de magyar fordítással nem találkoztam. Legfőképp a kíváncsiság vezérelt, és lám.. ez lett belőle :)

Ez a mai csodám. Ez volt az első koreai dal, amit rongyossá hallgattam anno, és ma ismét a kezembe akadt. Akkoriban még nem tudtam, hogy koreai, csak azt, hogy tetszett :)

Nos, ez a négy videó az, amivel rendelkezem, és rájöttem, hogy szeretem fordítani őket. Az utolsó nyelvileg kicsit nehezebb volt, volt néhány olyan kifejezés, amivel bajlódtam, de összességében büszke vagyok rájuk. :)

Nézzétek, és jó szórakozást :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr52688305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása