Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Huszonkilencedik - Örvendtem Mr. Tökély!

2011.03.20. 21:49 - pszichokutty

Címkék: zene

Szép jó estét minden kedves blogolvasónak!

Ma viszonylag jó kedvem van, de nem tudom miért. Csináltunk somlóit, finom lett el is fogyott. Két filmet is néztem, igazi szerelmes-vígjátékos-agysorvasztós-butítós-délutánt tartottam, először a Szerelem és más drogok, majd a Hétmérföldes szerelem című filmet néztem. Utóbbi jobban tetszett, talán azért, mert jobban megértem a távkapcsolat negatív - és talán pozitív oldalát is. Most írhatnék egy listát, hogy mégis mi a fene a jó abban, hogy x km-re vagy a szerelmedtől, de nem fogok. Nem akarok elszomorodni, hogy hoppá, mégis több negatív tulajdonsága van mint pozitív és ez most igazán nem kell nekem. Most egy kicsit csapongva írok, ez betudható annak is, hogy kicsit fáradt vagyok és vonz az ágyikó. Holnap hétfő, egy újabb hét kezdődik, és nekem ajándékot kéne néznem. Talán. Biztos. 1000%. De addig is jóéjt és holnap próbálok összeszedettebben írni. Mert az jó muri. Vagy sem. De érthetőbb. Azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr522757188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszti-chan 2011.03.20. 22:03:11

neeeeeeeeeeee......a somlóim :'( nem kapok :(:(:(


süti beállítások módosítása