Sachiko

Sziasztok! A nevem Pszichokutty (vagy Sachiko) - választhatsz eme kettőből. Eredetileg a blog az egyik kurzusomra készült, de a blogimádatom elragadott, és hivatalosan ez most az egyetlen blogom. Itt a mindennapjaimról, a gondolataimról olvashattok, vagyis bepillantást nyerhettek a világomba. A blog eléggé összetett, az éppen látott filmtől kezdve a lelkivilágomon át, a zenén keresztül mindent olvashattok, ha kedvetek támadna hozzá. Jó szórakozást :)

Huszonhatodik - Részleges fészeklakó ösztön.

2011.03.17. 22:14 - pszichokutty

Itt ülök 20 évesen. És még nem akarok gyereket. De! Szeretem nézni a kis totyogósokat, mikor a dombra felrohannak bizonytalan lábakon. Akaratlanul is elmosolyodok ha a kis tejfogaikkal rám vigyorognak. Kis ölelgetni való kedvem támad, amikor rohannak felém (vagy épp hogy elkerülnek), viszont néha nagyon nem szeretem, hogy hangoskodnak, hogy sokat kérdeznek. Ez is mutatja, hogy én ugyan még nagyon nem vagyok kész az anyaságra (és nem is szeretnék még pár évig).

A mai napom úgy telt, hogy aranyos gyermekek videót néztem az interneten és azért elgondolkodtam, hogy milyen lenne, ha már külön családom lenne.

Én mint anya rendben tartanám a lakást, elindítanám a gyermekeket iskolába, a férjemet munkába, majd főznék, mosnék takarítanék. Egy idilli képet tudok elképzelni, mint az amerikai álomcsaládok. De ez az ábránd hamar szertefoszlik, megrázom a fejem és kiverem a fejemből ezt a kósza gondolatot. Az ábránd nem szül jót. Az ábránd reményhez vezet és ugye tudjuk.. a remény hal meg utoljára.. mert ő a gyilkos.

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichokutty.blog.hu/api/trackback/id/tr442748838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása